Two-factor app niet beschikbaar

back-upcode authentication

‎Ik heb mijn two-factor authenticatie apparaat niet bij me‎,

‎Als u moet inloggen op het klantengebied, maar niet beschikt over het apparaat waarop u two-factor authenticatie hebt geconfigureerd
(bijv. Mobiele telefoon of tablet), dan kan de back-upcode worden gebruikt voor één aanmelding.‎
‎De back-upcode is gegenereerd toen u oorspronkelijk two-factor authenticatie instelde en bestaat uit 16 letters en cijfers‎

‎Inloggen met uw back-upcode:‎

‎Klik op de link “inloggen met de back-upcode” onder de kop “Heeft u geen toegang tot uw 2e factorapparaat?” op de pagina Two-factor authenticatie.‎
‎Voer uw 16-cijferige back-upcode in het tekst vak in‎.

‎Klik op “Login >”‎

‎U wordt ingelogd en er wordt een nieuwe back-upcode gegenereerd.
Schrijf dit op een veilige plaats op en verwijder de oude back-upcode.‎

Zoekwoorden: Tags ,
Was dit onderwerp nuttig voor U? Ja Nee