Hoe maak ik een email-account aan in Directadmin

Directadmin email account toevoegen

Hoe maak je een e-mailaccount aan in DirectAdmin?

Voer de volgende stappen uit om een e-mailaccount aan te maken:

Log in op uw DirectAdmin panel gebruikersaccount waarvoor u een emailaccount wilt aanmaken.
Nadat u bent ingelogd, verifieert u uw hoofddomein en Klikt u op de link “E-mailaccounts” onder E-mail Management.

Om een nieuw e-mailaccount aan te maken, klikt u op “Create email account” linksboven aan de pagina.
Geef op de volgende pagina de volgende gegevens op:
Gebruikersnaam: (gebruik de naam voor het @ teken)

Geef een wachtwoord in of klik op “Random” om een goed wachtwoord te genereren.
Wachtwoord:
Geef nogmaals het wachtwoord:
E-mailquotum: (geef hier de gewenste grote op van het email-account, of geef “0” op voor onbeperkte grote.)

Klik op de knop “Create” om het email-account te activeren.

Was dit onderwerp nuttig voor U? Ja Nee