Op doordeweekse dagen zijn wij tijdens onze openingstijden bereikbaar door middel van ons ticketsysteem.
In het weekend zijn wij normaliter niet bereikbaar voor support aanvragen, uw ticket zal dan op de eerste werkdag, zoals vanouds worden behandeld.
In het weekend hebben wij wel een 24/7 escalatieservice, welke doormiddel van onderstaand telefoonnummer is te bereiken.
Tel. (084)0033665 (kies voor optie #9 voor het inspreken van uw melding!)
Voordat je gebruik maakt van de 24/7 escalatieservice willen wij je er op wijzen dat dit extra kosten met zich mee brengt. Het starttarief en de daarop volgende uurtarief voor de escalatieservice is 49 Euro incl. BTW.
Mocht je toch een storing willen melden zonder prioriteit, dan kunt je uiteraard gewoon een ticket versturen naar onze Support Helpdesk. Wij zullen de storing dan behandelen op basis van Best Effort, dit houd in dat je ticket alsnog in het weekend kan worden behandeld, omdat er dan bijvoorbeeld door ons onderhoud wordt gepleegd in het datacenter en wij toch beschikbaar zijn, is dit niet het geval dan zal uw ticket op de eerst volgende werkdag wordt behandeld.