Wij bieden complete webhosting voor een goedkope prijs!

 
 

Group Office webhosting

 

Group Office webhosting bij Mangelot Hosting.

Over Group Office?

Group Office is actief sinds 2015-01-30 op het internet en uitgebracht als een categorie crm software voorzien van een open bron licentie. Group Office is een open source klantrelaties en project management applicatie. Group Office werd in eerste instantie uitgebracht in 2003. De meest actuele versie is momenteel 6.6.167 uitgebracht op 2023-07-21. Deze versie is bij Mangelot Hosting snel en simpel binnen enkele klikken te installeren op een door u besteld hostingpakket. Onze webhosting pakketten zijn geoptimaliseerd voor Group Office, hierdoor bent u direct voorzien van de meest stabiele Group Office hosting met een gegarandeerde hoge uptime. Dankzij Installatron Installer in ons Directadmin control panel wordt uw Group Office voorzien van de meest actuele updates, er bestaat tevens een mogelijkheid om Group Office automatisch up2date gehouden en er worden tevens desgewenst back-up’s gemaakt van uw Group Office over een zelf te bepalen looptijd, gaat er iets onverwachts mis, dan bent u binnen enkele muisklikken weer terug in een opgeslagen versie van uw Group Office website.

Group Office logo: logo van Group Office webhosting voor uw crm

 


 

Kenmerken van Group Office.

Applicatie: Group Office

Actief sinds: 2015-01-30

Laatste update: 2023-07-21

Populariteit score: 0

Actuele versie: 6.6.167

Software categorie: crm

Group Office Logo.

icon64 van Group Office webhosting met open bron licentie

Benodigdheden voor Group Office.

Installatiekosten: Gratis

Installatie grote: 160 MB

Noodzakelijk: Mysql Database

Licentie type: open bron

Demo van Group Office.

#

Group Office Support

Ondersteuning wordt aangeboden door middel van onderstaande websites

Group Office website: https://www.group-office.com/

Documentatie: https://www.group-office.com/wiki/User_manual

Vraag en antwoord: https://www.group-office.com/wiki/FAQ

Online-ondersteuning: https://www.group-office.com/support

Group Office beschikbare Talen:

Door middel van bovengenoemde support websites is het mogelijk dat de Group Office ook in andere talen beschikbaar is gesteld aan de gebruikende doelgroep, momenteel is Group Office beschikbaar in onderstaande talen:

Bulgarian, Catalan, Croatian, Dansk, Deutsch, English, English (United Kingdom), Español (Spanish), Estonian, Français, Italiano, Korean, Magyar (Hungarian), Nederlands (Dutch), Norwegian (Bokmål), Polski, Português do Brasil, Română, Russian, Suomi, Swedish, Thai, Türkçe (Turkish), Vietnamese, Česky (Czech), Ελληνικά (Greek), 中文 (Chinese Simplified), 中文(台灣) (Chinese Traditional)

kenmerken en voordelen van Group Office

Group Office is een onderneming CRM en collaboration tool. Deel projecten, agenda’s, bestanden en e-mail online met collega’s en klanten. Gemakkelijk te gebruiken en volledig aanpasbaar.

Kenmerken:
  • E-mail: De flexibele e-mail module integreert in alle andere modules. Gemakkelijk te koppelen van de mails naar uw klanten en projecten.
  • Kalender: In een zakelijke omgeving een agenda niet kan worden gemist. Deze kalender kunt u allerlei terugkerende afspraken plannen en herinneringen instellen voor hen. De makkelijk te gebruiken interface laat je nooit een evenement missen. Het is gemakkelijk om meerdere agenda’s en deel ze met andere gebruikers. De kalender ondersteunt de import en export van de populaire iCalendar standaard. Dit maakt het mogelijk om de groep fungerend kalender met andere kalender software die de iCalendar protocol ondersteunen synchroniseren.
  • File Sharing: De bestanden module wordt gebruikt om uw bestanden online opslaan en delen als u wilt met collega’s of klanten. U kunt eenvoudig bestanden lokaal bewerken en ze zullen automatisch worden overgebracht naar uw online harde schijf. U kunt bestanden of zelfs hele mappen gemakkelijk uploaden met de Java upload programma. U kunt ook zakelijke sjablonen voor tekstdocumenten of enige andere vorm te creëren.
  • Adresboek: Blijf in contact met uw prospects en klanten op een gemakkelijke manier. Het adressenboek houdt bij alle klanten bijbehorende toelichtingen, e-mail, bestanden, enz. Met het ticket systeem wordt u herinnerd aan belangrijke gebeurtenissen, zodat u nooit een klant zal vergeten.
  • Taken: Houd uw taken online georganiseerd en synchroniseren met je apparaten gemakkelijk!
  • Opmerkingen: Opmerkingen toevoegen en coderen als ze gevoelige gegevens bevatten.
  • Nieuwsbrief: Stuur gepersonaliseerde mails naar uw klanten met de ingebouwde in bulk mailer.
  • Helpdesk: Met de helpdesk of tickets module kunt u uw klanten te ondersteunen. Delegeer support calls gemakkelijk en bijhouden van de geschiedenis. Support tickets kunnen worden gemaakt door e -mail, telefoon of een eenvoudig webformulier.
  • Time Tracking: Gemakkelijk bijhouden van de gewerkte tijd op uw projecten, rapporten en facturen van de tijd -items maken.
  • Mobile Sync: Neem je kantoor op de weg met de Group-Office sync server. Group-Office kunnen afspraken, taken en contacten met bijna elke mobiele apparaat Windows-programma’s, Mac OS en Linux synchroniseren.
  • Projecten: Met de projecten module kunt u eenvoudig werktijden registreren en bewaren alle gerelateerde informatie van een project op een plaats. U kunt bestanden, contacten, e-mails etc. koppelen aan een project.
  • Document bewerken: Bewerk documenten rechtstreeks op je PC met de Group-Office transfer agent of verbinding maken met Google drive voor in de browser bewerken. Wij bieden ook ThinkFree Office en Google Drive -integratie, zodat je documenten in de browser kunt bewerken.

Scherm afdrukken van Group Office

Hieronder vind u scherm-afdrukken van de Group Office applicatie, hiermee kunt u een duidelijker beeld krijgen van de mogelijkheden en gebruikers gemak van de Group Office pakket.

ss1_groupoffice.pngss2_groupoffice.pngss3_groupoffice.pngss4_groupoffice.png

 

TIP: Klik voor vergroting op de afbeelding.

Group Office installeren

Een Group Office crm installeerd u zeer eenvoudig en gratis in ons control panel Directadmin, dit doormiddel van Installatron installer, een handige tool waarmee het zonder al te veel technische kennis, binnen enkele klikken een website online wordt gezet. Bij al onze webhosting pakketten krijgt U GRATIS de mogelijkheid om Installatron installer te gebruiken. Met behulp van Installatron kunt U vanuit DirectAdmin eenvoudig de Group Office software installeren en beheren in uw hosting account. Zo kunt u snel en simpel een contactformulier, een gastenboek of zelfs een webwinkel toevoegen aan uw website. Installatron is een onmisbaar pakket voor iedere webmaster. Met enkele simpele muisklikken kun je meer dan 45 verschillende opensource pakketten installeren.

 

Maar wacht installatron kan meer dan alleen een installatie van Group Office:

  • Back-up en restore uw Group Office crm, bepaal zelf de tijden en de back-up locatie (lokaal, ftp, dropbox etc.)
  • Update makkelijk uw Group Office crm met de meest up2date versies
  • Dupliceer uw Group Office crm naar een andere locatie
  • Import/Export uw bestaande Group Office crm naar ons of een andere installatron server.
gratis installatron bij shared hosting

Geoptimaliseerde Group Office webhosting pakketten

Group Office

 

  • Schijfruimte
  • Dataverkeer per maand.
  • CPU en geheugen
  • Jaarlijkse prijs.
 

Hosting vergelijken

  • Schijfruimte
  • Dataverkeer
  • Domeinnaam accounts
  • Control Panel
  • Website Installer
  • Dagelijkse Back-ups
  • Webserver
  • Spam/virus filter (>95%)
  • PHP ondersteuning
 

Pakket kenmerken

  • Gratis “Let’s Encrypt” SSL-certificaten
  • MySQL Databases
  • FTP Accounts
  • Email Accounts
  • Mailing lijsten
  • Subdomein + Aliassen
  • Email Limiet (User – Account)
  • Mail Forward / Responders
  • Online File Manager
  • Cronjobs
  • Statistieken
  • Eigen error pagina
  • Eigen Back-up & DNS-beheer
  • Perl CGI-Bin
  • Online Webmail
 

Gratis één klik software o.a.

 

Budget

Ons goedkope budgethosting pakket.

  • Schijfruimte
  • 10000 MB
  • Dataverkeer
  • 5000 GB
  • Resources
  • 8 CPU’s & 2 GB geheugen
  • Jaarlijkse prijs.
  • 21.99

Budget

  • Schijfruimte
  • 10000 MB
  • Dataverkeer
  • 5000 GB
  • Domeinnaam accounts
  • 5
  • Control Panel
  • Directadmin
  • Script Installer
  • Installatron
  • Dagelijkse Back-ups
  • Extern Raid5
  • Server
  • Apache2 (+Nginx proxy)
  • Spam/virus filter
  • PHP 7.1, 7.2, 7.4 en 8.0

Budget

  • SSL-certificaat
  • Databases
  • Onbeperkt
  • FTP Accounts
  • Onbeperkt
  • Email Accounts
  • Onbeperkt
  • Mailing lijsten
  • Onbeperkt
  • Sub domeinnamen
  • Onbeperkt
  • Email Limiet
  • 250/dag – 5000/dag
  • Auto Responders
  • Onbeperkt
  • Online File Manager
  • Auto Responders
  • Onbeperkt
  • Statistieken
  • AwStats
  • Perl
  • Back-ups & DNS
  • Perl CGI-Bin
  • Webmail

Budget

  • Wordpress
  • Joomla
  • Drupal
  • Magento
  • Zen Cart
  • phpBB
  • MyBB
  • SMF
  • PHPCoin

Medium

Beste keus volgens onze klanten.

  • Schijfruimte
  • 20000 MB
  • Dataverkeer
  • 10000 GB
  • Resources
  • 16 CPU’s & 4 GB geheugen
  • Jaarlijkse prijs.
  • 32.99

Medium

  • Schijfruimte
  • 20000 MB
  • Dataverkeer
  • 10000 GB
  • Domeinnaam accounts
  • 10
  • Control Panel
  • Directadmin
  • Script Installer
  • Installatron
  • Dagelijkse Back-ups
  • Extern Raid5
  • Server
  • Apache2 (+Nginx proxy)
  • Spam/virus filter
  • PHP 7.1, 7.2, 7.4 en 8.0

Medium

  • SSL-certificaat
  • Databases
  • Onbeperkt
  • FTP Accounts
  • Onbeperkt
  • Email Accounts
  • Onbeperkt
  • Mailing lijsten
  • Onbeperkt
  • Sub domeinnamen
  • Onbeperkt
  • Email Limiet
  • 250/dag – 5000/dag
  • Auto Responders
  • Onbeperkt
  • Online File Manager
  • Auto Responders
  • Onbeperkt
  • Statistieken
  • AwStats
  • Perl
  • Back-ups & DNS
  • Perl CGI-Bin
  • Webmail

Medium

  • Wordpress
  • Joomla
  • Drupal
  • Magento
  • Zen Cart
  • phpBB
  • MyBB
  • SMF
  • PHPCoin

Pro

Professioneel, ideaal voor zakelijk gebruik.

  • Schijfruimte
  • 50000 MB
  • Dataverkeer
  • 25000 GB
  • Resources
  • 24 CPU’s & 8 GB geheugen
  • Jaarlijkse prijs.
  • 87.99

Pro

  • Schijfruimte
  • 50000 MB
  • Dataverkeer
  • 25000 GB
  • Domeinnaam accounts
  • 25
  • Control Panel
  • Directadmin
  • Script Installer
  • Installatron
  • Dagelijkse Back-ups
  • Extern Raid5
  • Server
  • Apache2 (+Nginx proxy)
  • Spam/virus filter
  • PHP 7.1, 7.2, 7.4 en 8.0

Pro

  • SSL-certificaat
  • Databases
  • Onbeperkt
  • FTP Accounts
  • Onbeperkt
  • Email Accounts
  • Onbeperkt
  • Mailing lijsten
  • Onbeperkt
  • Sub domeinnamen
  • Onbeperkt
  • Email Limiet
  • 250/dag – 5000/dag
  • Auto Responders
  • Onbeperkt
  • Online File Manager
  • Auto Responders
  • Onbeperkt
  • Statistieken
  • AwStats
  • Perl
  • Back-ups & DNS
  • Perl CGI-Bin
  • Webmail

Pro

  • Wordpress
  • Joomla
  • Drupal
  • Magento
  • Zen Cart
  • phpBB
  • MyBB
  • SMF
  • PHPCoin

Ondersteuning nodig?